Är jag döende?

Jag är fortfarande sjuk..kan fortfarande inte tänk rakt..går fortfarande till jobbet en sådär 35min efter det att jag vaknat..jag äter fortfarande ipren..kan inte svälja utan att de gör bananont..ja de är väll ungefär som igår!! ( Fast mindre ipren! )
Jag är trött på att vara sjuk nu!! Trött på det..trött..trött..trött! Jag överväger att stanna hemma från jobbet imorgon om jag vaknar och känner att huvudet fortfarande är skit. Man kanske skulle ta och vila upp sig lite, men vadå, kunderna som ringer in till jobbet får sig iaf ett skratt när jag pratar som om jag hade papper i näsan och pratar som en seriefigur (och denna gång är det inte en söt prinsessa med långt fint hår)!!

MEN NU SKA JAG SLUTA KLAGA...för det är allt jag gör!!!

Jag beställde lite saker från Blush idag...ett nytt rosa nagellack från essie och ett läppbalsam som jag velat prova ganska länge nu. De har varit slut rätt länge, men nu har dom kommit in igen så vi får väll se hur bar det är. De var relativt dyrt, men har en mycket sör förpackning så hoppas hoppas hoppas. Jag övervägde att köpa "taxi cab", ett väldigt hult nagellack, men jag bangade och stannade med calypso! Jag önskar att jag får öppna dörren hem imorgon och se det lilla paketet ligga på hallmattan och vänta på mig!

Nä nu ska jag börja fundera på refrängen..hört att man ska sova när man är sjuk :P

image23image24

Puss på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0