Tidig dag!

Oh så skönt!!! Jag slutar tidigt idag, de känns utroligt skönt eftersom veckan har varit otroligt seg efter luncherna :) Nu ska jag sluta vid 14 och eftersom jag har lunch mellan 13.05-13-50 så tänkte jag att om jag struntar i lunchen och jobbar till 13.15 så kan jag ju gå sen! :) Jobbigt att jobba 10min och sen gå.. :S


Sen ska jag åka mot Liljeholmen och träffa birgitta..hon skulle kanske shoppa kläder så de är alltid kul att vara lite smakråd. Efter det bär det av mot landet och förhoppningsvis en fin helg där. Jag ska ju hjälpa birgitta med lite bisaker och jag skulle till och med få betalt :) Jag måste överföra pengar till pappa också i helgen, jag är så senil så jag knappt vet vad jag heter ju! :p

Kram Jojo

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hahah jo det blev ju en del, jobbade du länge på donken innan du slutade ?:)

2007-06-15 @ 20:35:36
URL: http://danijela.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0