The It Girl

Jag måste rekomendera den nya serien som jag började läsa i helgen. Den är skriven av Cecily von Ziegesar, alltså samma författare som skrivit "Gossip Girl". Jag älskade den serien..och likaså denna! Den handlar om Jenny, en yngre karraktär i Gossip serien, som börjar på internatskola. Man får följa henne och se hur hon anpassar sig efter internat livet.. Riktigt rolig och drömmande chicklit, perfekt på sommaren. Jag beställde de tre första böckerna i ett kitt (finns hos bla Adlibris för 230:-) och nu ska jag beställa den fjärde boken..
Det tråkiga är att den femte boken inte släpps förens i Oktober...looong long way to go :(
Men läs den - du kommer inte ångra dig! ;)


book cover of   The It Girl    (It Girl, book 1)  by  Cecily von Ziegesar  book cover of   Notorious    (It Girl, book 2)  by  Cecily von Ziegesar  book cover of   Reckless    (It Girl, book 3)  by  Cecily von Ziegesar 

Kommentarer
Postat av: Daniela

Jag hdae väl egentligen inte spanat in någon speciell förrutom prada mobilen, men nästan 6000 kr blir lite väl mycket för en mobil med tanke på hur orädd jag är med saker. Så det fick bli en samsung u-600 :)
kram!

2007-06-25 @ 21:18:44
URL: http://danijela.blogsome.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0