Sjukling

Jag fattar inte vad det är med mig den här våren/sommaren...jag blir sjuk för ingenting. Eller jag kanske har blivit hypokondriker :S Who knows?! I förrgår så fick jag ont i halsen, och det kändes som jag rivit upp halsen och hade en sticka, men de var ingen större fara. Igår på jobbet blev det bara värre och värre, gjorde ont att prata och när jag drack vatten för att överhuvudtaget kunna prata..gjorde det ondare. Blev bara värre och värre..och vem vet vad det är :( Jag vågar iaf inte skada rösten, de är en mycket kär ägodel jag har *hihi* Så när jag vaknade imorse och kände att de inte blivit bättre och att det tryckte i öronen - nepp, det blir inget jobb idag.

Så nu sitter jag i soffan och dricker söderte med massa honung i - mums! Utanför fönstret så regnar det :( Ganska tur, man vill inte vara sjuk när det är soligt ute. Nu hoppas jag att detta ska hjälpa..jag brukar inte vara sjuk. Men jag tror att de är all stress inför "framtiden" som sätter sina spår, kan man inte få veta vart man ska ta vägen någongång!!! Jag fick hem papper från Halmstad idag..ang en engelsk utbildning (tre år i UK och ett i Halmstad), jag hade skrivit upp mig (I guess) under öppethus att jag var intresserad...så nu skulle dom ha ett info-kind of-möte med intervjuer och shit. Meeeeeennn jag ska ju till Kalmar, så de blir inget av det (I guess!) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0