Filmkväll

Planen för kvällen var att jag och syrran skulle åka in till stan och kolla på bio! Men efts det verkligen inte finns några bra filmer som går på bio nu, jag är inte på humör att gå ut i regnet (och bli sjukare) så nu ska vi träffas i centrum och hyra film istället. De är supermysigt, och mycket mer ekonomiskt. Man kan hyra tre filmer till priset av två biobiljetter..och köpa massa godis och chips också...och dipp! *Mums!* Jag kör stenhårt på mina kloka ord "jag har ingen pojkvän så de gör inget om jag blir jättetjock!" (inte riktigt sant..men de är en sådan dag!!)

Regnet det bara öser ner...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahahah. Det är helt rätt. Klart du kan frossa i godis.

2007-06-27 @ 18:31:30
URL: http://hannafialotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0