pannkakor

Invigde precis mitt pannkakslagg och de är så himla mycket lättare att stega pannkakor i den. Fick den som "inflyttningspresent" från förre ägaren och den är great! Trodde de skulle vara svårt, men oh så fina dom blev!

Sen föreläsning idag, en hysterisk en...jag antecknade konstant, kramp! Och tid att förstå vad man skrev fanns då inte..Lilla gubben är hysteriskt snabb! Fyyyy, men iaf bättre än Petter!!

Nu är det kören som gäller..underbart! Övning inför lucia, vi kommer förhoppningsvis vara ett gäng iaf..bara övning för oss som ska gå på lucia! :) Annica ska skjusa ner mig och Lina eftersom jag har lämnat in min cykel på reperation..de var punka. Men var en jätteschyst kille som skulle fixa den tills imorgon, så de var ju bra iaf. Inte utan cykel så länge.

Nu måste jag skynda mig...


Kommentarer
Postat av: Caroline

Härligt att han ville fixa din cykel : ) ha en bra kväll .

2007-12-11 @ 17:14:06
URL: http://caroolineee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0