3 saker om mig!

Tre ställen jag bott(bor) på:
Hagsätra (Sthlm), Kalmar, landet ett halvår när jag var mini :p

Tre jobb jag har haft:
Kundtjänst på adressändring, Mc Donalds,

Tre jobb jag skulle vilja ha:
AD, hotellmanagement, inredningsdesigner

Tre länder jag har varit i (gärna ovanliga):
Tunisien..oj så ovanligt, USA, Frankrike..dom äter grodor där!

Tre drömresmål:
Zanzibar, roadtrip i USA, Cooköarna

Tre favoriträtter:
Planka, tacos, grillat!

Tre rätter jag inte gillar:
Rotmos, blodpudding,

Tre bloggar jag läser dagligen:
Käthes modeblogg, Kellys blogg, Donnasandra

Tre laster jag har eller har haft:
Geisha, döskallar (hallon/lakrits), TROCADERO!

Tre ämnen i skolan som jag var duktig i:
Samhällskunkap, Engelska, Design

Mitt sämsta ämne var:
Matte!

Kommentarer
Postat av: stefand

Tips: www.mobila-posten.se
Hjälper dig på vägen!

2008-02-26 @ 16:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0