Solen!

De är verkligen superfint väder ute, varmt och superskönt. :) Solen bara skiiiner och skiner, det är underbart..jag älskar solen och värmen. Tyvärr så är det gryyyymt varmt på balkongen att de knappt går att ligga där ute..jag springer in och ut hela tiden :p Vattenbrist - hungrg..bäääh mat!

Det blir nog ingen motion idag..jag kommer nog dö om jag går ut och går/springer :p Och det ska bli lika varmt imorgon, en liten promenad kanske man orkar med. Är så himlans sugen på Sushi..I looove sushi! Det är lagom mat på sommaren, svalt och mumsigt. Problemet är ju att de är dyrt..och jag vill inte spendera en massa pengar i onödan :p Måste ju spara de jag har..som inte är så mycket till övrigt delen! Jag vill haaaa sushi!! Vill vill vill!!

Trött..törstig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0