Sista dagen!

Nu är det riktigt nära..men de känns verkligen inte så! Kanske är för att jag inte packat ihop de sista..kläder, saker jag planerar att sno från föräldrarna och lite småsaker. Till min hjälp har jag en stor rosa resväska och min mindre gröna från mormor. Hoppas att jag lyckas..de är inte så mycket, jag ska bara orka dra det! :( :S

Nu sitter vi och kollar på film.."American Pie the Wedding" en mycket pinsam film om ni frågar mig. Vi (jag och Helena) käkade mumsig henki-middag och nu är de softich, kommer få packa och fixa hela natten sen :S Då kan man ju iaf sova på tåget imorgon!

Dagens inköp:
Fyra pocketböcker till priset av tre på Bokia..
Mias hemlighet
Nobels testamente
Storlek 37
En shopoholics bekännelse
Sen ett par strumpbyxor från lindex med -30% - medlem! :)

Nu ska jag återgå till filmen! :)

Kommentarer
Postat av: anna

Hej!
Vad kul att du ska till Kalmar. Vad ska du läsa där?
Kram Anna

2007-08-27 @ 18:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0