Hösten

Nu börjar jag verkligen se fram emot hösten, det är så mycket nytt och de ska bli hur kul som hellst! Nu är det så mycket som är bestämt, jag har kommit in där jag ville..skaffat mig en bostad som ligger GRYMT bra till i stan - och huset är jättefint och fräscht! Jag har kollat upp ang möblemanget som ingick, och de ska man kunna välja bort..eller iaf ta bort. Har inte ringt och pratat med bovärden än, men dom i bobutiken sa att man kunde göra det - WEI nya möbler till lilla mig.

I närområdet


Mycket av de som måste fixas innan flytten är beställt/planerat..som försäkring, telefon, bredband, tv och allt sådant. Idag skickade jag in papprena till CSN, var ju tvungen att beställa nya..eftersom dom fått för sig att jag skulle plugga Ekonomiprogrammet :S Men nu är de fixat och klart..

Indroduktionsveckorna kommer bli hur kul som hellst..hittade schemat på vad som händer tidigare idag, så nu är allt inskrivet i kalendern! Jag hoppas att jag får biljetter till allt bara..eftersom det inte finns plats för alla så är det först till kvarn, allt säljs första dagen..så det gäller att vara på plats tidigt för att inte missa någonting. Det är sittningar, grillningar, olika turneringar och annat skoj! :) Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0