FlUM

Jag är totalt förvirrad just nu..har verklingen INGEN koll på vad det är för dag - tisdag eller onsdag?!

Sitter just nu på ett fin fint fullmäktigemöte för Studentkåren i kalmar, eller vad vi nu heter :p Diskuterar stadgar för tillfället vilket är intressant, människor ger sig inte vilket leder till att människor missuppfattar, vilket leder till att människor blir arga och andra människor idiotförklarar varandra - lovely! Själv sitter jag och kollar på RESOR!!!

Hoppas att vi är klara snart för jag är lätt hjärndöd efter att ha suttit en dag och haft seminarium samt byggt om en uppsats - hjärnan ur funktion!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag ska skaffa en domännamn (.se, .com elr .nu) och kommer inte på ett bra namn. Så jag undrar om du har nå bra förslag på domännamn jag kan ha på min blogg. Jag heter Ferhat Robin Baysal och pluggar till sjuksköterska :). Kan kanske vara till hjälp.



De tre bästa förslagen får en länk förstås ;). Skulle vara tacksam om du svarade! :)

Här är direktlänken till inlägget: http://ferhat.blogg.se/2010/may/domannamn.html

2010-05-11 @ 20:16:39
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0