Nice & Pink!

Sitter i soffan och målar naglarna...dom är nu fint rosa! Känns som dom skulle behöva lite glitter också, får ta och köpa in lite roliga smyckningar när lönen dyker in.
Har suttit och gjort en budget inför denna höst och de ser bra ut! Jag blir alltid så uppstressad när de kommer till ekonomi så nu när jag har allt nedskrivet i ett dokument vilket känns super. Allt in och ut står nu fint i rosa och lila små rutor - mycket fint!

KS och jobbet gick bra, var dock sjuuukt död på jobbet (aka lågt blodsocker) och höll på att ta ihjäl mig själv. Tack gud för rast :) Men sen piggnade jag till och då gick de fint. Nu så är det ju NCIS och sedan blir det ner i sängen för de är slut med mina konstiga tider, jag blir bara trött av sådant. Sedan har jag tvättid mellan 7-12 imorgon vilket jag inte KAN missa för då får jag gå naken sen ;)

Nej...lite bubbelvatten och bloggläsande på det här så!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: TheAdmin

Hejsan! Har du sett min hemsida? http://www.navy-cis.se/

2009-09-19 @ 11:51:45
URL: http://www.navy-cis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0