Väldigt mycket snö

De är trevligt att vakna av ett sms vid 05.47 som säger att "Otterbein College is closed today due to inclement weather" - woho! Så jag slipper mina två lektioner jag skulle haft idag, illa att det inte var managementkursen bara för den är så tråkig!


Live from The Suites (killarna bor i dom där husen, hemskt!)

Frågan är då vad man ska göra idag..är biblioteket öppet eller är de också stängt. Man är ju inte så sugen på att gå ut och kolla med massa saker med sig. Cardinals nest är öppet..då tycker jag att biblioteket också borde vara det faktiskt! Vad ska man annars göra? Plugga här i rummet går verkligen inte..hata hata hata. Ska bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0