I Kalmar!

Nu är jag åter i Kalmar..och fy jag ville inte lämna stockholm. Herregud en sådan hååååla man lever i, men allt för pluttiplutt-bostaden :) Kallt är de också kan jag och mina små fötter bekräfta (och då gick jag bara från bussen och hem)!

Dagens roliga/deppiga - flygresan blev x-antal hundra kronor dyrare pga att dom jä*la puckona tog gaspatronen i min nya fina soda streamer -snyft!!!!! Fast de roliga var att dom ropade på mig i högtalarna..och att dom var rätt trevliga. Min var den andra för dagen..och dom hade tagit ett gäng igår också..vad sägs om lite information om de är så många som tror att de är OK om man checkar in dom! HAT!!!!

Om en timma börjar skolan - kul - INTE! Fy fansiken..till klockan 18 ska vi vara där också! Måste förbi cykelaffären också och få luft i framdäcket.

Nu är jag hungrig..STREJK!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det är då sannerligen inte lätt att bo ensam! Det hör jag från dig! Du är så duktig så!
Men va drygt o ta den, snacka om att de har ett lager med gaspatroner på flygplatsen nu efter jul! :P

2008-01-03 @ 20:32:38
URL: http://fridalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0