Beslut

Härlig dag i skolan, 8.45-17.05..fast jag försov mig och vaknade vid 10 då stackars annica skickade ut en efterlysning :( Sorry gumman!!

Som jag tidigare berättat så har jag sökt en kurs i Projektledning..och idag så kom resultatet - jag har kommit in! Saken är ju den att de var min back-up om jag inte skulle klara omtentan. Och eftersom jag klarade tentan så vet jag inte vad jag ska göra :S Den är ju på distans..de är tydligen mycket att läsa men annars ska den vara rätt lugn så nu vet jag inte vad jag ska göra! :S

Sedan fick jag också veta att jag får själv bestämma när jag ska åka till USA och plugga! Antingen nu i höst eller nästa vår. Så suck nu vet jag inte när jag vill åka..passar ju bäst om jag åker på våren, men eftersom jag inte vet om jag vill plugga mf eller tur, eller något annat så kan man ju lika gärna åka i höst. Mer action med sporter och så på hösten där. Vad tycker du!?

ciao

Kommentarer
Postat av: Helle

Höst :)

2008-01-09 @ 18:45:52
URL: http://hellebulle.blogg.se
Postat av: Anonym

Karro röstar på höst..jag menar om jag ska åka och hälsa på dig borde jag få bestämma!! haha

2008-01-09 @ 21:33:55
Postat av: Frida

Inte alls enligt mig! :P Nej men vilken svensk årstid gillar du minst? Åk då i så fall!

2008-01-10 @ 21:03:43
URL: http://fridalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0