Studieförsäkran!

Nu har jag lämnat min studieförsäkran :)

Nu gäller det bara att dom sätter in pengarna, hoppas att de sker rätt snabbt för just nu ligger jag ute med ALLA mina pengar :p Fy jag hatar att vara student och inte ha massa pengar hela tiden - mer pengar till sveriges studenter!! Men dom ska iaf komma inom en vecka, förra året kom dom på någon dag har jag för mig så de var super. Men de positiva är att alla räkningar är betalda så när pengarna kommer så är det bara en skuld och sen är jag Ok!

Glöm inte att lämna studieförsäkran!!!!! Ingen försäkran - inga pengar :(

Kommentarer
Postat av: Fanciful

vad är det för linje du går? andra året lr? :) börjar nu på måndag.. bbs.. kanske ses? :)

2008-08-30 @ 23:19:25
URL: http://fancifuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0