Soon

Hej hej...

Lugnt kan man inte direkt säga att det är när man bor i ett hus fullt med barn..men de händer inte så mycket vilket är rätt skönt så man kan ladda upp inför allt gående under de kommande 5 dagarna. Blir inget datorinköp innan resan dock, bajs bajs bajs men ändå..finns den inte kvar sen kommer jag gråååta!
Idag så har vi fikat med mammas underbara nektarinpaj och jag och syrran har varit på banken. Jag satte in pengar och fixade ett nytt bank-id så de är klart till nya datorn.

Ska bara packa det sista och sen kommer väl pappa och hämtar mig och Karro inom en timma kanske - man vet aldrig med pappsen! Sen blir det väldig tidig uppgång imorgon för att flyget lyfter 06.40, sen måste vi åka till Skavsta också vilket tar 30 min från landet (smidigare än Arlanda!).

Ciao

Kommentarer
Postat av: Lisa

vart ska du resa? :)

2008-08-19 @ 16:24:29
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Annica

Hej. Om du hinner ta en titt på min blogg har en helt undernar sak där.

Ha en bra resa.

Kram

PS glöm inte köpa present till brudarna när du är där. :D DS

2008-08-21 @ 23:59:57
Postat av: Sofia

Ha en bra dag :)

2008-08-23 @ 13:39:27
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Jojo

Lisa: Jag är i London

Annica: Oki..Vi får väl se ;)

2008-08-23 @ 22:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0