Shopping!

Jag är nu hemma (eller har varit de någon timma) efter en dag på stan och IKEA. Kom fram lagom till intervjun som gick superbra, om jag får jobbet kanske det blir ända upp till 50% vilket är superbra om ens lite mycket..men han skulle ringa imorgon. Var klar vid 09.30 och då blev det en gratis Latte på Mc Donalds innan affärerna öppnade. Köpte lite olika tesorter på Baronen: "Södermalmsblandning", "Teaterblandning" och "Sköna stunder". Sen upp till H&M där jag hittade en PERFEKT höstkjol i ull för 88:- med rabatt. En tur till bokhandeln och inköp av en kalender i perfekt storlek blev det också.

Ingenting är omöjligt!

Sen en sväng till IKEA där jag köpte galgar, ljushållare, matlådor och 4st tebehållare i glas. Sen lunch också såklart..studentvänlig lunch må jag säga! Sååå de blev en hel del shopping men ingenting som var onödigt vilket är starkt av mig! Var nära att köpa en mössa och halsduk på Accent men jag kunde motstå frestelsen!!

Nu - städning (har redan putsat speglarna, plockat ihop kläder som ska till St.Erikshjälpen och diskat en massa)

Vad har du gjort idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0