Onsdag

Känns verkligen super att vara tillbaka i Kalmar, de är ett av många hem men de är en stor mysfaktor och väldigt Johannigt så jag trivs så bra! Åkte och storhandlade i eftermiddags och gick runt med min lista på MAXI i fem evigheter känns det som och var varm som tusiken..och självklart blev man kollad i check-outen, haha jag hade missat två varor - ooops! När jag kom ut så regnade det, såg inte mycket ut men det blev värre och jag blev dyngsur :(

Middag blev tonfiskwraps med sallad och eget citronvatten *mumms!* Alla varor är uppackade och de är överfullt i kylen och skafferiet och frysen är välfyllda så de är härligt. Två veckors matbuget gick åt och jag har nog mat så de räcker till de och lite till. Cykeln är ett tacksamt verktyg vid storhandlingar och spec eftersom jag har två stycken korgar nu också!! Perfekt!!

Nu ska jag förberede morgonens intervjuoutfit..hoppas verkligen att den går bra för jag vill verkligen jobba där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0