Onsdag

Jag lever! Är nu på landet och ska hjälpa Birgitta med honungsproduktionen..*mums!* Sedan i fredags har det varir rätt så lungt. Shopping, cocktailparty, stockholm runt (shopping) och tv-tittande..väldigt skönt och ganska nödvändigt för att kurrera sig efter allt jobbande. Ska vara på landet till på fredag då de blir en snabbis upp till stan innan jag ska till Södetälje och umgår med den andra familjen..man måste ju hinna med alla innan jag ska ner till Kalmar igen.

Om en vecka så är vi i London, jippie. De ska verkligen bli superroligt och min riktiga semester :) Vi åker på min födelsedag så de blir ju lite knasigt med firande, men man kan ju hoppas på något trevligt restaurangbesök dagen till ära. Mamma skulle skicka ner en tårtbit till Kalmar med min present sa hon :S Osäkert! Iaf så blir det Kalmar mån/tis efter london för jag ska ner på arbetsintervju! :)

Ciao

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad roligt att åka till London, jag gillar verkligen den staden! =)

2008-08-13 @ 09:52:56
URL: http://shoppingbloggen.com
Postat av: Jojo

Amanda: Ja de ska bli underbart, jag har inte varit där förut så de ska bli riktigt kul!

2008-08-13 @ 10:20:55
URL: http://jojoaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0