Helgen

Inget internet på landet, så blir det när de blixtar och den slår ner lite här och där..men alla överlevde :p

Lugn och skön helg har det varit, med en del shopping! I fredags fyndade jag en cardigan på myrorna för 65:- den var oanvänd och grå precis som jag ville! I lördags var det Bondens Marknad uppe i Malmköping och jag och Birgitta stog och sålde honung - de gick sjukt bra! Vi sålde slut på mycket och pappa fick komma med mer efter bara några timmar. Jätteskoj! Massa folk och massa prat - och massa pengar!

Helt slut efter den dagen tog vi det lungt på eftermiddagen/kvällen. I söndags åkte jag och Birgitta till Eskilstuna och Tuna Park (shoppingcenter) och gick runt där. Köpte en bikini, en underbar träningstopp, en kjol och underkläder. Det blev nääästan ett par nya partyskor men dom fick stanna för att jag inte kunde bestämma mig!

En trevlig helg på landet...back to workie!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0