Fredag! :)

Jag var verkligen inge vidare på att blogga igår, senaste inlägget var 21 timmar sedan - omg! ;)

Gårdagen var supermysig, Qamilla och jag som göra stan osäker..eller kanske inte I dont know. Jag fick sluta tidigt så var i stan typ kvar över tre eller nått, väldigt skönt. Vi kikade i affärer och sen blev det en fika, vi letade efter ett svalt ställe och fann det, vilken oas det var..och helt tomt i princip! Satt och mumsade på hallonbakelse och pratade. Tjejmiddag är på g för endast de närmast sörjande ;) Järn 4.an!

Idag så är det varmt, luftkonditioneringen står på MAX men händer ingenting ändå! Suck! Men de borde vara rätt lungt under dagen, ska sortera in lite papper och sen är jag klar med allt jag blivit tilldelad. Pärmarna blev klara igår så de är otroligt dött. Efter jobbet blir det landet och ikväll middag med lite släkt har jag för mig. Skoj!

Nu ska jag återgå till Kungafamiljen 2004!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0