Slut och färdig

"Hej hå, Hej hå..tentan den måste gå!"

Nu har jag gått igenom allting ytterligare en gång, känns helt okej. Jag har suttit och pratat med mig själv och förklarat alla olika teorier, vad dom gör och varför man ska genomföra den på de eller de sättet! Tur att man bor ensam..! :)

Ska strax ta och hoppa i sängen..höll på att somna i mina papper vid 17tiden, så sova skulle nog vara bra att göra. Tänkte gå igenom allting ytterligare en gång en snabbis...måste läsa lite mer och organisationskulturer känner jag, de är jag lite osäker på nämligen!

Tenta mellan 13.30-17.30 och sen är det puben för käk och sedan party på Palace, ingen inträde - jippie! :) Måste komma ihåg att pumpa framdäcket på cykelelenen också!

Puss och ciao


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha en bra dag=)

2007-12-15 @ 14:47:33
URL: http://anjelique.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0